Nya tag!!

publicerat i Allmänt;
Det var längesen jag skrev här! Mycket har hänt sen dess!! Som att ja min vikt gick åt skogen igen!! Istället för att känna besvikelse, är jag tacksam! För nu har ännu en chans att medvetet börja en ny hälsoresa! Nu är det helt fokus på mig själv! Vilket tyvärr jag tappade när jag började med forever. Det var spännande i början men jag förlorade mig själv i den djungeln! All eloge till dem som har lyckats i den världen! Fast det är inte för mig inser jag nu! Jag hade kommit väldigt långt om jag hade velat, jag har andra mål ;) mig själv! Jag laddar inför den spännande resan jag kommer att ta. MER säger jag inte, kommer skriva om denna resa. Som jag sa tidigare mycket har hänt som bra och dåliga, en av dem är att jag går igenom en utmattningssyndrom, kroppen bara la av! Jag tog beslutet att tagga ner, har fryst min friskvårdskonsult utbildning, kommer börja jobba som bemanningssjuksköterska där jag kan vara mer flexibel. Nya tag!! Detta år är mitt!! 
 

Kommentera inlägget här :