Eye of the tiger!

publicerat i Allmänt;
 Sitter just nu och lyssnar på min pepplista på spotify!  Det är så bra att ha en musiklista med låtar som peppar. Just nu är det Roar från Katy Perry, "eye of the tiger dancing in the fire, cause i am a champion you gonna hear me roar" De orden är så starka! Det ger mig en inre styrka som inte går att förklara. Att ha låtar, filmer. klipps som ger en inspiration är så viktigt, min pappa har alltid skickat klipps på medvetande närvaro och mindset, till en början var det för att läka min inre själ, idag är det för att stärkas mer och känna mig mer trygg och säker som person och blivande ledare. 
 
 
Har precis haft coaching möte med min sponsor, hon har precis varit på Scandinavian gathering! Nästa gång ska jag gå! Fick så mycket tips för att kunna driva min verksamhet framåt! Jag fick mig ett tankeställare. Vem är jag och hur vill jag vara som ledare? Jag måste börja med mig själv! Är på god väg, har utvecklats mycket under min resa. Ska fortsätta fundera hur jag vill vara och vilka jag vill omringas av. Just nu tänker jag tillbaka till min semester i Chile, träffade underbara människor där och att bara vara där jag mig en styrka, kände mig fri, stark, säker! Det vill jag fortsätta jobba med. 
 
 

Kommentera inlägget här :