Att bestämma sig!

publicerat i Allmänt;
Vilken skillnad det är när man tar och bestämmer sig! Ta medvetet ett beslut och då är de bara att köra! Nu känner jag att min forever resa börjar att ta fart. Jag började i slutet av augusti, började först med att tjäna lite extra mest för att ha till vår Chile resa som vi gjorde i december.
Fast nu när jag har kommit till insikt att jag vill detta så förstår jag mer och mer varför många har valt jobba i detta underbara företag! Jag ångrar inte en sekund. Jag har tagit beslutet att bli manager som är en av karriärstegen i min verksamhet. Jag har bestämt mig att i maj blir jag det, enkelt kommer det inte att vara, tvärtom!  Att bestämma sig är inte enkelt, för jag kommer ha mina låga dagar. Då gäller det att ha inspiration runtomkring! Påminnas varför man gör detta! Så! Jag har äntligen gjort min visionboard, min inspirationstavla, den hänger fint i vardagsrummet så jag kan se den varje dag, kommer hjälpa mig att hålla igång. Det är viktigt att ha sina mål synliga, att visualisera är ett starkt verktyg. Rekommenderar detta varmt! Speciellt nu när jag har börjat få lite team medlemmar! Hade min första coachning med en underbar tjej! Wow vad inspirerad jag blev! Detta är bara början! 
 

Kommentera inlägget här :