Hälsoresa

publicerat i Allmänt;
Jag har inte skrivit här på ett tag, kände att jag behövde fundera ut vad som skulle skrivas. Idag tänkte jag fokusera på hälsoresor. Jag började min hälsoresa på riktigt februari 2015. Det startade med att jag vann en tävling, brukar aldrig vinna tävlingar det var menat för mig.  Det var fyra timmar med PT och en fri månad på mitt gym. Jag är tacksam för den tävlingen! Sedan startade jag forevers F.I.T pack och körde i 69 dagar! Har totalt tappat 24 kg, behållt min vikt och mina goda vanor, i stort sätt! Nu ska jag komma igång igen. Är så tacksam att min resa ledde till att hjälpa andra i sin resa! Förra veckan hade jag möjligheten att träffa en av mina F.I.T pack kunder. Jag tappade bokstavligen hakan när jag såg henne! Hon var en helt annan människa! Inte bara fysiskt utan psykiskt. Hon var förvånad när hon såg min reaktion, hon frågade syns det även med jackan på? Ja visst gjorde de det. Det är underbart att ha följt hennes resa! Hon hade bestämda mål och ett starkt varför, hon vägrade köpa kläder i sin stora storlek, hon hade garderoben fullt med festkläder som hon inte passade in i, hade fruktansvårt ont i sina fötter och fotleder när hon gick. Idag med 15 kg lättare, kan hon öppna sin garderob och komma in i sina kläder, har inte ont i fötterna längre. Även det mest viktigaste för henne är att vägleda sin bror i sin hälsoresa, hennes bror fick hjärtinfarkt och hennes bror är det viktigaste i hennes liv tillsammans med hennes barn, att hon nu visar vägen för honom betyder enormt mycket för henne. Jag är tacksam att hjälpa andra för en bättre hälsa. Hoppas att kunna hjälpa ännu fler! 

Kommentera inlägget här :